Sommaravslutning

Hejsan hoppsan!
I söndags var jag dessvärre inte med på KU träffen och kan inte säga exakt vad som gjordes men jag tror att det blev lite fil, andakt och kanske diskussion möjligen. Jag tror att alla som var där hade kul i alla fall :)

Jag tänkte berätta lite om sommar avslutningen. Det är ingen av er medlemmar som ville vara med i den projektgruppen, inte vad jag vet om i alla fall så då har styrelsen bestämt avslutningen till sommaren. Det här kommer även att komma i posten men för att det ska gå lite snabbare med tanke på att senaste anmälnings dag är om en vecka (28 maj).
 
Sommar avslutningen kommer att äga rum den 2 juni på Kyrkcentrum där vi kommer ha lekar i form av 5-kamp och middag kommer vi att äta alla gemensamt ^^
Det är samma tid som vanligt 18.00-21.00 och om vädret tillåter så kommer vi att vara ute :)
Anmälning sker senast till Anders 28 maj :)
 
  
 
 
 
Kom gärna och var med på söndag då vi kommer att baka inför avslutningen och man får säkert smaka lite ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KYRKANS UNGA I HÅBO

Svenska kyrkans unga i Håbo's blogg. Här kan du hitta information om vad vi gör på våra träffar och vilka vi är.

RSS 2.0