Våga vara dig själv

Förlåt att uppdateringarna kommer så sent. Ska försöka bli bättre på det ^^
I söndags hade vi tema Våga vara dig själv och vi fick alla göra oss själva eller snarare hur vi såg på oss själva i form av pyssel. Piprensare, flörtkulor, FIMO-lera, lim, paljetter och ja ni förstår det var rätt kul helt enkelt ^^
Dock glömde jag att ta några bilder från kvällen men ska bli bättre med bilder också ;)
 
På söndag är det inte helt 100 exakt vad som kommer göras men vi har ett tema som handlar om en annan kultur eller jag vet inte hur jag ska beskriva men om jag får reda på exakt vad som händer så säger jag det snarast ;) Annars får ni komma till en överraskning (:
 
Ha en trevlig helg och ut i sommarvärmen ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

KYRKANS UNGA I HÅBO

Svenska kyrkans unga i Håbo's blogg. Här kan du hitta information om vad vi gör på våra träffar och vilka vi är.

RSS 2.0